Afbeelding

Koning en Keizer op bezoek bij Hotus Botanicus Leiden

Algemeen

Koning Willem-Alexander en keizer Naruhito bezochten  de Hortus botanicus Leiden als onderdeel van hun bezoek aan Universiteit Leiden. De koning en keizer werden ontvangen door prefect Barbara Gravendeel, zakelijk directeur Tom Schreuder en hoofd horticultuur Rogier van Vugt. Gezamenlijk liepen zij door de Clusiustuin en langs het Rosarium naar de Von Siebold Gedenktuin.